Leture integrâl da la Bibie

A mancjin pocjis oris ae leture integrâl e continue de Bibie in lenghe furlane, che e tacarà domenie ai 3 di Avrîl, e, gnot e dì, de prime pagjine de Gjenesi e rivarà fin ae ultime de Apocalìs la matine di sabide ai 9 di Avrîl, in gracie di 1127 letôrs volontaris che si sotentraran te proclamazion de Peraule di Diu tal Oratori de Puritât di Udin. 134 oris in dut, comprendude cualchi pause musicâl par un event unic, che al à vût la benedizion speciâl dal Pape e il patrocini dal Consei pontifici pe culture, tant che al è stât ricuardât vuê, te sede de Regjon a Udin, dilunc de conference stampe di presentazion de manifestazion.

La leture e sarà trasmetude in direte di Radio Spazio 103 sul sît internet www.radiospazio103.it dal prin al ultin minût, a tacâ, duncje, des 7 sore sere di domenie ai 3 di Avrîl, cuant che la Peraule di Diu e sarà proclamade dal Arcivescul di Udin, bons. Andrea Bruno Mazzocato. A saran, po, doi barcons pe scolte vie etere ogni matine, des 11 a misdì, tacant di lunis ai 4 di Avrîl e colegaments ogni sere des 8 fin aes 7 di matine.

Mancano poche ore all’inizio della lettura integrale della Bibbia in lingua friulana, che avrà inizio domenica 3 aprile alle 19 con il libro della Genesi e terminerà sabato 9 aprile alle 9.30 con l’Apocalisse. La proclamazione della Parola di Dio nella traduzione in lingua friulana approvata dalla CEI vedrà protagonisti 1.127 lettori per 134 ore di lettura, ed ha avuto la benedizione speciale del papa Benedetto XVI e il patrocinio del Consiglio Pontificio per la Cultura.
Chi non potrà essere presente all’Oratorio della Purità in piazza Duomo a Udine potrà seguire l’evento in diretta web sul sito  www.radiospazio103.it  dove sarà trasmesso in forma integrale, mentre Radio Spazio 103 dedicherà dei collegamenti via etere a partire da lunedì 4 aprile ogni mattina dalle 11 alle 12 e ogni sera dalle 20 fino alle 7 del mattino dopo.
Parteciperanno alcuni lettori della parrocchia di Camino:
  • martedì 5 aprile alle 14.43 Marcella Zamparini
  • mercoledì 6 aprile alle 7.02 Lucia Frappa
  • mercoledì 6 aprile alle 7.07 Adelina Giavedoni
  • mercoledì 6 aprile alle 7.22 Astrid Virili
Se desiderate segnalarci altri lettori potete farlo nei commenti.